.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت بیمه خبرنگاران

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با عنوان این مطلب که دولت قصد خروج از رسانه‌ها را دارد، از خصوصی سازی رسانه‌های دولتی خبر داد.
به گزارش مهر، حسین انتظامی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره هلال و رسانه، از خروج دولت از رسانه‌ها و خصوصی‌سازی رسانه‌های دولتی خبر داد و گفت: سیاست دولت، مالکیت زدایی دولت از رسانه‌ها است و دولت خود را رغیب بخش خصوصی نمی‌داند و تنها سیاستها را تنظیم کرده و کارهایی را بر عهده می‌گیرد که بخش خصوصی آمادگی انجام آنها را ندارد.
 
وی افزود: ادامه داد: دولت تلاش می‌کند از رسانه‌هایی که مالکیت دولتی دارند فاصله بگیرد و آنها را به سمت خصوصی‌سازی سوق دهد.
 
انتظامی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد نیز در این راه با تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص یارانه از رسانه‌های خصوصی حمایت می‌کند.
 
وی در ادامه به موضوع بیمه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: اگر دولت با نگاه خیرخواهانه قصد بیمه کردن خبرنگاران را داشته باشد بازهم استقلال خبرنگاران را زیر سئوال برده و این درست نیست، بهترین شکل حمایت وزارت ارشاد از رسانه‌ها و بیمه شدن خبرنگاران توسط مدیران مسئول است.
 
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد افزود: با این اقدام به سمت پایداری رسانه‌ها و بنگاههای مطبوعاتی پیش می‌رویم و به خبرنگاران هویت می‌دهیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.